Ing. Petra Průšová

    Adresa

    Profesní zaměření: marketingový výzkum, metodologie emp. výzkumu, statistika

    Narozena 10. února 1964 v Praze.
    1978 – 1982 Gymnázium Jana Nerudy v Praze
    1982 – 1986 Vysoká škola ekonomická v Praze, obor ekonomická statistika
    1986 – 1990 Ústav pro výzkum veřejného mínění, odborný asistent – metodolog
    1990 – 1992 dálkové studium psychologie na FF UK
    Od roku 1992 interní doktorandské studium na katedře Sociologie FF UK (od r. 1995 externí).
    Odborný asistent katedry Sociologie FF UK od roku 1994 – od roku 1999 externě.

    Členství v orgánech a organizacích:
    člen České statistické společnosti a Masarykovy sociologické společnosti
    Spolupracovala se Sociologickým ústavem ČSAV, IVVM Praha, ČSÚ, MŠMT, ÚIV…a jinými institucemi.
    byla zástupce v Networku D projektu INES v rámci OECD a Národní koordinátor Sondy Maturant
    od roku 1999 ředitelka agentury Millward Brown Cz
    Předsedkyně sdružení agentur pro výzkum trhu a veř. mínění SIMAR

     

    Úvod > Ing. Petra Průšová