Nielsen Admosphere, a.s., je výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat se sídlem v Praze 3.
Tým chceme rozšířit o nového kolegu/kolegyni na pozici specialist/ky statistického zpracování dat. Nebojíš se čísel a naopak Tě baví? Rozumíš statistice a máš analytické myšlení? Zajímá tě výzkum? Tak to jsi tu správně. A dobrá zpráva: na tuto pozici nepožadujeme praxi!
Co Ti určitě nesmí chybět?
- Dokončené středoškolské vzdělání s maturitou, ale nepohrdneme ani vysokoškolským titulem☺
- Pracovitost, přemýšlivost a iniciativní přístup k práci
- Kladný vztah k číslům a analytické myšlení
- Výborná znalost práce s Excelem
- Aktivní znalost SPSS výhodou
Co u nás budeš dělat?
Hlavní náplní práce je zpracování dat z našich výzkumů, jak napovídá název pozice. To znamená formálně připravovat dotazníky a po uzavření výzkumu zpracovávat odpovědi do „srozumitelné“ formy (tabulky, prezentace…) podle požadavků klientů.
Co Ti za to nabízíme?
- Zaškolíme Tě a seznámíme s tím, jak to v oboru chodí
- Poskytneme ti zázemí společnosti s českým vedením, vlastním internetovým panelem respondentů (Český národní panel), pobočkami na Slovensku a v Bulharsku a s podporou a zkušenostmi mezinárodní společnosti Nielsen
- Benefity v podobě sportovní karty ActivePass Plus, zajištění lékařské péče, zdravotního volna/sick days, pracovního mobilu a příspěvku na stravování
- Krásný výhled na Žižkovskou věž nebo sochu Jana Žižky na Vítkově přímo z oken (vypadá nějak takhle)
- Máme vlastní terasu, kde zahradničíme a v létě grilujeme, snažíme se být ekologicky odpovědní a najdeš u nás i knihobudku ☺
Celý inzerát a další informace ve formě pdf najdete zde.
Pokud Tě nabídka zaujala, zašli nám své aktuální CV na e-mail jobs@admosphere.cz